Lue keskustelun säännöt.
Oikomishoito Turussa ja osamaksulla?Missä?
Kommentit (3)
mutta saako maksa osamaksulla sielä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut ei varmaan maksa paljoa tiedustella asiaa :)
Heidän "missio"staan päätellen vois hyvinkin olla mahdollista :) Ellei maksuaikaa nyt ihan vuotta pyydä.... Tai siis ei aavistustakaan :)
Biohammas julistaa olevansa kohtuuhintainen, kaikille.......
Minä ainaokin olen TODELLA tyytväinen heidän palveluun.... Kävin vaihdattamassa kaikki amalgaamit. JA kun vertailin hintoja niin ystävät maksoivat todellakin paljon enemmän omista hammaslääkärireissuistaan....
http://www.biohammas.fi/