Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
No nyt on AV-Mammoille oma ryhmä Fb:ssä. Av-mammat. =)
28.02.2009 |
Hyvin yksinkertaista. Liittykää, niin on taas yksi taistelu-areena käytössä. =))))
Eiku oikeesti, kiva "levittäytyä", helpompi sopia meetinkeja yms.
KAIKKI MUKAAN, levitetään parempaa henkeä siellä...=)
Kommentit (5)
minäkin siihen jo liityin..elkää nyt ihmessä viittä ryhmää perustako menee maku :D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
muuten en ole solidaarisuuttani pahemmin palstalla osoittanut.
Alue: Aihe vapaa
Sorry.