Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Isin tyttö
22.12.2005 |
Toisaalta söpöä, mutta toisaalta olen vähän kateellinenkin. Minä olen kotiäitinä, ja hoidan päivät meidän reilun vuoden vanhaa tyttöä. Sylitellään ja hellitään paljon, tyttö on minulle erittäin rakas.
Mutta tytölle iskä on paljon tärkeämpi kuin äiti. Isin kainaloon mennään nukkumaan, isiä huudetaan " äikii, äikii" , isin perään itketään ovella, isin kanssa pitää aina päästä vessaan ja suihkuun, isiä pusitaan ja halitaan... Söpöä. Mutta tykkäisin kyllä, että joskus tyttö kömpisi minunkin kainalooni unille.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutkun kokoajan olet saatavilla ni tyttö ei niin ehkä kaipaa. isät kun yleensä käyvät töissä ja ovat vähemmän kotona ni ehkä enempi kaipaa häntä ja haluaa olla isin kanssa