Lue keskustelun säännöt.
Onko kenenkään muut vanhemmat velallisia ja maksuhäiriöisiä?
Kommentit (3)
joiden takia en saanut kännyliittymää, lainaa pankista...
Nykyään kaikki hoidettu, pankista sain asuntolainan ja luottokortin yms. Ei se maksuhäiriö ja velat koko elämää kulje mukana, jos järjestää asiat kuntoon
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja laskujakin on tolkuttomat määrät rästissä, vuokria yms.. niillä vaan elämä on potkinu päähän vähän turhan rankasti :( Ja maksuhäiriöt on lähteny ihan pienistä summista, jotka vaan kasvaa ja kertaantuu isommiksi summiksi. Kovasti yrittävät asioitaan hoitaa parempaan suuntaan, mutta välillä tulee lunta tupaan rankastikin ja lyövät läskiksi kaiken..
mutta eiköhän meistä kaikki tee virheitä joskus. Eihän se merkitä siellä loppuelämää ole vaan poistuu tietyn ajan jälkeen.