Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kyllä se vähähiilihydraattinen ruoka vaikutti tosissaan minuun! =)
04.01.2006 |
Välttelin puolen vuoden ajan liiallisia hiilareita. Mieli oli virkeämpi, iloisempi ja rauhallisempi. Ennen saatoin suorastaan kilahtaa, mutta nykyään olen osannut hillitä itseni.
Nyt joulun aikaan tosin ruokavalioni pääsi repsahtamaan ja sen huomasi levottomuuden lisääntymisenä ja helposti hermostumisesta.
Mitäs tästä opimmekaan! Kannattaa oikeasti vältellä hiilareita!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa