Lue keskustelun säännöt.
G. kun kysyt neuvoa av.ltä ja saat sen niin kiitätkö?
Kommentit (2)
Joskus, jos laitan kysymyksen ja tulen katsomaan vastaukset vasta paljon myöhemmin, niin en viitsi enää nostaa kiitoksen takia.
Minäkin usein kiitän jo etukäteen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin kiitän aina, jos saan asiantuntevaa ja oikeaa apua.
Ja kun minua on neuvoista kiitetty, se tuntuu tosi kivalta.