Lue keskustelun säännöt.
Kolme lasta ja vauvakuume :/
13.01.2015 |
Meillä on kaksi koululaista ja yksi taapero. Vauvakuume nostaa päätään. Onko neljä lasta liikaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Riippuu palkasta.
-realisti