Lue keskustelun säännöt.
Rebekka-järjestö
06.01.2015 |
Onko täällä ketään pyydetty mukaan kyseiseen toimintaan? Minkälaista se on? Käsittääkseni sinne ei pyydetä toista kertaa eli kannattaako?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla