Lue keskustelun säännöt.
Biisivinkkejä, ulkomaisia.
19.01.2015 |
Mä kuuntelen oikeestaan aina vaan suomalaista musiikkia. En tiiä oikeestaan näitä uusia ulkomaisia biisejä olleenkaan, kun radiota tulee nykyisin kuunneltua todella vähän. Ja sitten kun kuuntelen muuta kun suomalaista, niin kuuntelen aina vaan niitä, samoja, vanhoja. Jos laitatte youtube-linkkejä, niin voisitteko kirjoittaa siihen sen esittäjän ja kappaleen. Nimimerkillä. Jotain uudistusta elämään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla