Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biisivinkkejä, ulkomaisia.

Vierailija
19.01.2015 |

Mä kuuntelen oikeestaan aina vaan suomalaista musiikkia. En tiiä oikeestaan näitä uusia ulkomaisia biisejä olleenkaan, kun radiota tulee nykyisin kuunneltua todella vähän. Ja sitten kun kuuntelen muuta kun suomalaista, niin kuuntelen aina vaan niitä, samoja, vanhoja. Jos laitatte youtube-linkkejä, niin voisitteko kirjoittaa siihen sen esittäjän ja kappaleen. Nimimerkillä. Jotain uudistusta elämään.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän