Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pois yksinäisyydestä!

Vierailija
11.01.2015 |

Tässä montaa palstaa seuraillessa on pistänyt silmään se, kuinka paljon yksinäisiä ihmisiä on! Jotkut ovat omasta tahdostaan, mutta osa on jäänyt yksin elämäntilanteideiden muututtua kaveripiirissä (pariutuminen, lasten saaminen..jne), toiselle paikka kunnalle muuttaminen jne. Tosi kurjaa, jos tämän vuoksi ihmisen pitäisi viettää kaikki aikansa yksin (netti ei korvaa kaveria). Miksipä porukka ei kokoontuisi yhteen tai järjestäisi jonkun fb-ryhmän? 

 

Itse uudelle paikkakunnalle muutettuani olen huomannut, että ennen niin sosiaalisena ihmisenä olenkinnyt paljon vapaa-aikaani yksin. Uusia kavereita ei vain ole löytynyt ja vanhat ovat monien satojen kilometrien päässä. :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi