Lue keskustelun säännöt.
Pois yksinäisyydestä!
11.01.2015 |
Tässä montaa palstaa seuraillessa on pistänyt silmään se, kuinka paljon yksinäisiä ihmisiä on! Jotkut ovat omasta tahdostaan, mutta osa on jäänyt yksin elämäntilanteideiden muututtua kaveripiirissä (pariutuminen, lasten saaminen..jne), toiselle paikka kunnalle muuttaminen jne. Tosi kurjaa, jos tämän vuoksi ihmisen pitäisi viettää kaikki aikansa yksin (netti ei korvaa kaveria). Miksipä porukka ei kokoontuisi yhteen tai järjestäisi jonkun fb-ryhmän?
Itse uudelle paikkakunnalle muutettuani olen huomannut, että ennen niin sosiaalisena ihmisenä olenkinnyt paljon vapaa-aikaani yksin. Uusia kavereita ei vain ole löytynyt ja vanhat ovat monien satojen kilometrien päässä. :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missä asut?