Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun mies ihan normaali?

Vierailija
18.01.2015 |

Aloitus voi kuulostaa aika oudolta, mutta sitä juuri kysyn teilt ulkopuoliset arvioijat. Kun olen ollut raskaana niin raskausaika on ollut vaikeaa aikaa miehelleni, samoin vauva-aika ja jos olen ollut hoitovapaalla, on sekin ollut raskasta, kun on joutunut taloudellista tilannetta miettimään. Nyt kun olen töissä niin on tämäkin raskasta miehelleni, koska olen päivät poissa ja hänen vastuullaan on enemmän. Mies on siis taksikuski ja tekee vuorotyötä.

Samoin kun olin hoitovapaalla, oli miehelle raskasta jos lasten kavereita kävi kylässä arkisin, kun hänellä oli vapaata, kun koko rasittavaksi kun niin usein vieraita lapsia meillä.

Nyt myönsin asian itselleni; onkohan mieheni tosiaan ihan normaali vai onko hänellä jotain ongelmia? Ei kai aina vaan voi olla raskasta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Vierailija
2/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on raskasta toisille enemmän kuin toisille. Elämä on laiffii:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että on normaali, hieman stressaantunut ehkä. Vuorotyö on joillekin rasittavaa, ja itsekään en jaksaisi katsella vieraita lapsia kovinkaan paljon, tarvitsen paljon omaa rauhaa. Ehkä miehesi on introvertti ja kaipaa paljon omaa rauhaa. Voi olla vaikea latautua jos ympärillä on paljon hälinää. 

Vierailija
4/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin miettimään niin tätä on ollut ekan lapsen syntymästä 8vuotta. Aina vain raskasta, raskasta, raskasta.

Kun olin kotona hoitamassa lapsia, oli sekin raskasta. Jos on vauva, on raskasta, jos olen raskaana, on raskasta ja nyt on myös niin raskasta kun käyn töissä. Yritän toki ottaa hänet huomioon, mutta kolmen lapsen kanssa, ei vain jaksa aina. Tuntuu että pitää antaa niin paljon itsestäni. Olemme toki aika nuoria, mies 29, minä 31.

Olen miettinyt josko hänen olisi hyvä käydä jossain juttelemassa.. On hänellä omia menojakin, poikien iltoja yms. Myös rauhaa olla kotona kun olen töissä, isot koulussa ja eskarissa ja nuorin hoidossa. Mutta sekin on raskasta kun olen päivät poissa. En voi tästä puhua kellekään läheiselle, siksi tänne anonyymisti. ap

Vierailija
5/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin jos ajaa taksia, niin päivällä olisi levättävä jossain vaiheessa.

Vierailija
6/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10% ihmisistä on perusnegatiivisia valittajia joilla ei ole ikinä mikään hyvin. Kartan heitä kuin ruttoa.

Vierailija
7/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:50"]

Iltaisin jos ajaa taksia, niin päivällä olisi levättävä jossain vaiheessa.

[/quote]

Kyllä hän lepääkin. Jos ollut yön ajossa, niin nukkuu sitten aamusta keskipäivään. Se ei ole hänelle ongelma. Ja kyllä ihan pitää työstään, vaikka toki se aika raskasta on, mutta kenenpä työ ei toisinaan olisi. ap

Vierailija
8/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on raskasta, perhe-elämä varsinkin.

Vierailija
9/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan tosiaan, että perhe-elämä tässä vain rassaa. On kuitenkin kolme lasta aika peräkkäin, kahden vuoden välein syntynyt, mutta nyt on se ihan pikkulapsivaihe ohi kuitenkin. On tämä tosiaan välillä aikamoista sähellystä, mutta yhteistä aikaa ollaan aina otettu; pari kertaa vuodessa kahdestaan jonnekin viikonlopuksi/yhdeksi yöksi ja sen lisäksi kaksin joskus syömään tai ostoksille. ap

Vierailija
10/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat ovat edenneet liian nopeasti ? 

Vierailija
11/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ikävälle tyypille. Jos olisin sinä, harkitsisin eroa.

Vierailija
12/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tämä olisi syy eroon tai ero helpottaisi kenenkään oloa. Ehkä hän sitten vain purkaa huonon olonsa minuun. Itsekin olen raskausaikana tarvinnut tukea,mutta sitä en häneltä ole saanut. En silti kiukuttele. Hän on pariin otteeseen suuttunut jos olen tullut lasten kanssa ulkoilemasta liian aikaisin kun on oma aika jäänyt vähiin (jos menossa illalla töihin). Mutta olen yrittänyt ymmärtää. Masennukseen en ihan usko, mutta olen ehdottanut että menisi puhumaan jonnekin, ei siinä mitään menettäisi, mies ei koe tarvitsevansa tätä.

ap

Vierailija
13/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusta puolipäivään tarkoittaa miten monen tunnin unia? Miten monta vuotta on vuorotyötä takana? Suoraan sanoen, en ymmärrä miksi vuorotyöläinen hankkii kolme lasta. Vähemmänkin voisi elämäänsä hankkia vapaaehtoista stressiä. Kehittäkää jotain erikoisratkaisuja, jotta henkireikiä löytyy lisää.

Vierailija
14/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim.6-13/14 ja saattaa ottaa pienet unet vielä ennen ajoon lähtöä. Ehkä asiat edenneet äkkiä. Itsekin kyllä työn + lastenhoidon + kuljetusten + kodin lisäksi kaipaisin enemmänkin lepoa, mutta minkäs teet.

Tuntuu, että minä aina kannattelen miestäni ja tähänkin väsyy. En tiedä tarvitseeko mies tosiaan jotain apua. ap

Vierailija
15/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette hankkineet noin monta lasta? Kuulostaa älyttömälle, jos voimia eikä rahaakaan kerran ole.

Vierailija
16/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on niitä erityisherkkiä?

Vierailija
17/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä on joku sairaus, fyysinen tai psyykkinen? Tai jos on vaan ihminen, joka kaipaa rauhaa? Ehkä hän on valinnut väärän alan? Jos ei töiden jälkeen enää jaksa mitään muuta?

Vierailija
18/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 10:23"]Miksi olette hankkineet noin monta lasta? Kuulostaa älyttömälle, jos voimia eikä rahaakaan kerran ole.
[/quote] NIINPÄ

Vierailija
19/23 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltäsi suoraan, että mikä hänestä EI ole raskasta? Ihan vaan lista asioista, jotka hän kokee "kevyiksi". Jos ne on vaan minäminäminä-aikaa, niin silloinhan ratkaisu on helppo.

Vierailija
20/23 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla normaali.