Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mika mun on? Itku ei tule vaikka pa**** on tullut niskaan viimeisen 3 vuoden aikana niin paljon etten meinaa jaksaa. Voi kun sais edes itkettya pahaa oloa ulos!
Kommentit (2)
kun en oo yhtaan pidattyvainen vaan voin kertoo heti istualtaan et mika mua ahdistaa ja vituttaa ja kuinka ma nyt ite aitina oon tajunnut miten mun lapsuuteni ja suhteeni vanhempiin on ollut ihan kiero ja oon karsinyt heidan valinpitamattomyydestaan koko helvetin ikani..........
Mut joo en viitti tahan alkaa purnaan kun muuten taa kaantyy kiukuks nain yota vasten....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuntuu siltä, että niin tarttis saada itkeä!