Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattako mennä sairaana töihin?
15.02.2007 |
siis kun on poissaolotodistus,siitä ja pystyykö työnantaja sitä vaatimaan.
Kommentit (3)
Ei vaikka olisi lapsen takia pois ja lapsi aikaisemmin tervehtynyt. Jos sairaslomatodistuksessa on jotkut päivät, ne on oltava pois. Ja perusteluina on ollut juuri tuo edellä mainittu vakuutusasia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
myymälätyöskentelyä,tauot ja wc-käynnit jos asiakkailta ehtii.
Alue: Aihe vapaa
kun ei oke kuumetta=(