Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Sisustusliike MiniDecoasta?

Vierailija
08.02.2007 |

Itse tein tilauksen kolme viikoa sitten ja maksoin tilauksen yli 2 viikkoa sitten, paketin piti lähteä heti kun rahat tilillä, mutta ei ole näkynyt pakettia, eikä vastata sähköpostiin...

V....taa!!!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän