Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Sisustusliike MiniDecoasta?
08.02.2007 |
Itse tein tilauksen kolme viikoa sitten ja maksoin tilauksen yli 2 viikkoa sitten, paketin piti lähteä heti kun rahat tilillä, mutta ei ole näkynyt pakettia, eikä vastata sähköpostiin...
V....taa!!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla