Lue keskustelun säännöt.
Mikähän kamala tauti minulla on?
28.02.2007 |
Vasemman lapaluun päällä on ollut kuukauden lantinkokoinen alue joka on välillä puutunut ja pistelee. Tällä viikolla on oikea silmäluomi ollut samanlainen.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta tiesitkin sen jo...?