Lue keskustelun säännöt.
Tämän viikon alkoholin kulutus on tällainen:
30.12.2011 |
Maanantaina ei mitään.
Tiistaina 1 lasi punkkua.
Keskiviikkona 2 lasia punkkua.
Torstaina 2 lasia punkkua.
Tänään 2 lasia valkkaria.
Huomenna tulee taas juotua alkoa, mutta kohtudella
Onko syytä huoleen?
Lomalla olen.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kunhan pysyt alle kolmessa lasillisessa, ja välillä pidät myös välipäivää