Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Äitiysvaatekauppa Fiilinki Fredalla
28.09.2011 |
Minkä tyyppinen liike on? Kallis? Ok? Mitä merkkejä myy? Siis Helsingissä tämä sijaitsee.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kiitos vinkistä, en tiennyt aiemmin liikkeen olemassaolosta. Tosi laaja valikoima, paljon eri merkkejä, vaikuttivat tosi laadukkailta ja jopa kokoisiani (44-46). Tosi mukava myyjä, jaksoi etsiä minulle sopivia malleja kärsivällisesti. Hintataso kohtuullinen,cityshopparilla sain kertaostosta -25%.
Suosittelen:-)