Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
easy diet ja nutrilett
16.09.2011 |
voikohan käyttää samaanaikaan... siis esim aamulla easy diet, päivällä nutrilett ja illalla easy diet?
Kommentit (3)
Yleensä sanotaan, että pitäisi käyttää samaa tuotetta, jos niissä on eroja, jotta saa kaiken tarvitsemansa.
kätevämpiä.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tos oli aikani myynnis molempia. itse oon käyttäny molempii koska haluan vaihtelua.
http://www.huuto.net/kohteet/aloitus-paketti-laihduttajalleshaker-nutri…
Alue: Aihe vapaa
Yleensä sanotaan, että pitäisi käyttää samaa tuotetta, jos niissä on eroja, jotta saa kaiken tarvitsemansa.