G: Nykyinen pankkisi ja oletko
tyytyväinen asiakassuhteeseesi? Risut ja ruusut?
Kommentit (18)
Ihan tyytyväinen kun isoja lainojakaan ei tarvita nyt.
ja olen tyytyväinen. Nordean avainasiakkaana mulla on henkilökohtainen pankkineuvoja, joka on hoitanut vuosikaudet kaikki laina- yms. asiani. On niin helppoa asioida, kun on jo tutuksi tullut henkilö auttamassa.
Meillä on siellä myös yhteinen tili miehen kanssa. Lisäksi mulla on tilit nordeassa ja sammossa, nordeaan olen tyytyväinen sammon kanssa on ollut välillä häikkää ja en niin tyytäväinen siihen pankkiin ole.
parasta palvelua ikinä! Huipputyytyväinen.
Hyvin on toiminut, vissiin kerran ei pystynyt maksamaan just sen takia et oli Sammon kortti mut käteistä sain nostettua automaatilta. Asiakaspalvelijat on aina olleet ystävällisiä ja iloisia ja palvelleet mielellään ja kärsivällisesti niin pankissa kuin puhelimen kauttakin.
Pankissa fyysisesti en ole käynyt vuosiin joten en tiedä asiakasystävällisyydestä, oletan kuitenkin palvelun olevan hyvää. Asioin nettipankin kautta.
erittäin tyytyväinen olen, ainoa miinus on, ettei heillä ole asp-säästömahdollisuutta, joten sen takia on oltava tili myös nordeassa.
ja olen tyytyväinen. Nordean avainasiakkaana mulla on henkilökohtainen pankkineuvoja, joka on hoitanut vuosikaudet kaikki laina- yms. asiani. On niin helppoa asioida, kun on jo tutuksi tullut henkilö auttamassa.
Päivittäiset raha-asiat on s-pankissa ja nordeassa on sitten laina. S-pankissa on se huono puoli etten ois saanu sieltä 10 000€ lainaa sopivalla kuukausierällä, joten laina piti ottaa Nordeasta joka vetää hirveet palvelumaksut.
Asiat ovat hoituneet nopeasti ja hyvin.
Nordea ja olen tyytyväinen. Nordean avainasiakkaana mulla on henkilökohtainen pankkineuvoja, joka on hoitanut vuosikaudet kaikki laina- yms. asiani. On niin helppoa asioida, kun on jo tutuksi tullut henkilö auttamassa.
Ovat karsineet liikaa palvelupisteitä, huomasin kun yritin saada vähän ulkomaan käteistä. Ei onnannut, piti mennä naapuripankkiin.
ja olen tosi tyytyväinen ollut. Meillä on oma pankkineuvoja, jonka kanssa hoidellaan kaikki mahdolliset pankkiasiat. Asiat hoituu helposti ja sujuvasti verkon ja puhelimen välityksellä niin että pankissa vaan pistäydytään allekirjoittamassa papereita.
Kassapalveluihin joutuu kyllä jonottamaan mutta niitä ei ole tarvinnut käyttääkään kuin noin 1x/vuosi.
Eipä ole suunnitelmissa pankin vaihtoa lähiaikoina, varsinkin kun pankin bonuksilla maksetaan suurin osa meidän vakuutuslaskuista :)
Ja olemme erittäin tyytyväisiä! Kaikki hoituu helposti ja vaivattomasti. Saan apua nopeasti, un tarvitsen - eikä tärkeillä.
tyytyväinen olen. Suurimmaksi osaksi asioin verkon kautta, henkilökohtaisesti ei tule pankissa käytyä kuin max 1-2 krt/vuosi.
Osuuspankki, Nordea, Tapiola, S-pankki. Ehdottomasti parasta palvelua olen saanut kuitenkin Sampo pankissa. Vaikka on suuri pankkiketju niin silti asiakaspalvelu parasta laatua ainakin omalla kohdallani, vaikka en ole rikas vaan velkainen tavis.
on ollut paras meidän asoiden hoitamisessa.
Aiemmin oltiin Nordeassa, mutta henk.kohtainen
pankkineuvoja vaihtui ja sitten ei mikään enää sujunutkaan.
Ollaan myös S-pankin asiakkaita.
Olen itseasiassa asiakkaana kahdessa eri POPissa. Ei mitään risuja. Palvelu hyvää, nopeaa ja joustavaa.
Periaatteessa ihan tyytyväinen. Hoidan kaiken nettipankin kautta, paitsi kortit pitää hakea henk.koht.