Lue keskustelun säännöt.
Onko sinulla tatuointeja, montako, missä?
12.03.2010 |
Itselläni lastemme nimet ja sen lisäksi 4 kuvaa, ja nyt menossa ottamaan viidettä kämmenselkään.
Mielenkiinnnolla kyselen. :)
Minulla on kaikissa kuvissa jokin tarkoitus. :)
Kommentit (2)
seuraavaksi otan lasten nimet tai syntymäajat..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vasemmasta nilkasta löytyy lentosuukkoja lähettelevä Betty Boop. Lasten nimiä olen ajatellut laitattaa, katsotaan kunhan tää kolmas syntyy:)