Lue keskustelun säännöt.
Jumat. Just vaihdoin taaperolle vaipan ja yöpuvun..
12.03.2010 |
ja sitten se luras löysät jälleen! Grr... Toinen on kuumeessa, maha on ihan sekaisin reppanalla.. Hoooh... Pesulle hop!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos kuumeessa niin eix pelkkä vaippa oo ihan riittävä sisätiloissa?