Lue keskustelun säännöt.
OLETKO kasvattanut Belargonioita siemenestä?
11.03.2010 |
Nyt tarttis apua!
Olen kasvattanut Belargonioita siemenestä ja ovat itäneet hienosti mutta ohje käskee nyt viskaamaan pikkuset 15 asteeseen. Ei millään raaskisi! :)
Miten uskallan ne kellariin laittaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
taimista tulisi vahvoja. Esim. viherhuoneen ikkunalle. Koska mulla ei ole viileää valoisaa paikkaa (kellari löytyisi), pidän taimet ikkunalla. Toki ne on hontelompia kuin ostetut, mutta kyllä niistä hyvät tulee.