Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mulla on ikävä miestäni :(
17.03.2010 |
se on viikon työmatkalla. olen sairaana ja olo on tosi kurja. :( lasten kanssa jaksaminen tekee tiukkaa. kaipaan miestä jakamaan arkea ja ottamaan minut syliin, antamaan lohtua ja pitämään huolta.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka kaipaa miestään. joka päivä soitellaan toisillemme. nyt ollut jo puolitoista viikkoa pois. onneksi tulee viikonloppuna kotiin :) lähtee kyllä vielä ensi viikoksi. sitten ei tietoa vielä. onneksi ei ole kovinkaan usein työmatkoja. viimeksi vajaa vuosi sitten kun olin viimeisilläni raskaana.
huomaa miten sitä toista rakastaakaan.