Lue keskustelun säännöt.
Pikaapua kaivataan: saako rasvattomasta maidosta kunnon pannarin?
28.10.2007 |
Vai tuleeko " laihan" makuinen? Ei ole laktoositonta maitoa kuin rasvattomana ja pakko tehdä siitä tai koko porukka ei voi syödä.
Kommentit (2)
olen lisännyt taikinaan n. 3 rkl ruokaöljyä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun ei muuta käytetä. Hyvää on, maistuu myös naapurin lapsille ja vieraille :)