Mitä av-raati on mieltä nimistä:
RIINA JA KIIRA
Kaksostytöille olemme näitä nimiä ajatelleet.
Mielipiteitä kiitos!
Kommentit (10)
mutta, eihän sukunimi alkaa r-kirjaimella
Otan mieluusti parempiakin ehdotuksia vastaan. Ja toisista nimistä ei myöskään tietoa, joten niitä saapi myöskin ehdotella. ;) -ap
niissä olisi samankaltaisuutta ii ja a-loppu, mutta ei kuitenkaan liian samanlaiset.
Mutta kaksosten niminä turhan samanlaiset. Tulee helposti Riina ja Kiina :)
Ilmeisesti tuo r-kirjain on se " hankala" tekijä, kun esim. Kiira ja Tiina tai Riina ja Miisa eivät ole yhtään niin sekoittuvia, vaikka idea niissäkin sama :)
Vierailija:
tai Riina ja Miisa eivät ole yhtään niin sekoittuvia, vaikka idea niissäkin sama :)
Kiira Clarissa ja Noora Aurora
Kiira Olivia ja Klaara Maria
Kiira Aurelia ja Aura Clarissa
Riina Kaarina ja Maisa Helmiina
Kiira Kanerva ja Aamu Aurora
Riina Rosanna ja Heini Helmiina
Riina Adele ja Roosa Aurelia
Riina Elviira ja Ronja Helmiina
Mutta eivät ole missään nimessä rumia.
Riina Rosanna ja Kiira Kamilla
Riina Marianna ja Kiira Karoliina
Riina Aurora ja Kiira Eerika
Riina Annika ja Kiira Elina
Muita etunimiä:
Siiri
Iiris
Mirka
Milla
Inka
Reet(t)a
Petra
Laura
Saara
Noora
Veera
Tara
Meeri
Reea
Ronja
Verna
Palaan hieman myöhemmin kommentoimaan, nyt täyty rientää vauvojen hoitoon... -ap
Omilleni en voisi kuvitella, muuta kivat aika " kovat" nimet ärrää ja koota...