Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä mun kurkussa voi olla?
28.10.2007 |
Todella kipeä. Eilen en pystynyt kunnolla puhumaan tai nielemään. Tänään sattuu nieleminen. Mutta VAIN toiselta puolelta on kipeä. Kannattaako mennä lääkäriin kun mitään muita oireita ei ole? Vai onko todennäköistä että menee itsekseen ohi?
Kommentit (2)
voi meinaan sattua vaint oiselle puolelle aluksi.. eli lääkäriin ja ottamaan nieluviljely.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Äitini sanoi että on punainen ja ärtynyt. Toisen nielurisan alla on ikäänkuin jokin patti tms, näkyy tosi huonosti.