Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitenköhän tämän tulkinta on? Sis. hedelmöityshoitojen hoitotuloksesta (ICSI)
10.09.2007 |
Kun tässä opaskirjasessa sanotaan, että mikroinjektiolla onnistumisprosentti/hoitokerta on 20-35%, joista lapsi kotiin on 15-30%.
Mikä kattaa tuon 15-30%? Onko se sadasta prosentista vai tästä 20-35%sta?
Eli jos esim. pääsee kriittiset 12 viikkoa yli, niin mikähän mahtaa lapsen kotiinsaantiprosentti silloin olla?
Plääh, tuskin täällä on ketään hedelmöityshoitoihin perehtynyttä ihmistä. :/
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
peruskoulumatikalla ja maalaisjärjellä uskoisin että sen täytyy olla niin että 15-30 prosenttia per hoitokerta saa lapsen kotiin. 15 prosenttia 20 prosentista on 0,03 ja jos todellakin olisi niin että 85 % icsiraskauksista menisi kesken ja vain kolme sadasta hoidetusta saisi lapsen kotiin niin ei näitä hoitoja kannattaisi ollenkaan tehdä, kustannus-hyötysuhde olisi niin huono.