Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin aikaan ekaluokkalaisesi saa olla arki-iltoina ulkona?

Vierailija
10.09.2007 |

Olenko kireäpipo, kun minusta tähän aikaan ei enää ole sopivaa luokkakaverin tulla hakemaan ulos?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokapäivä ei niinkään pitkään

Vierailija
2/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäähän niillä aika pahasti leikit kesken jos nyt ulos menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ainakin meillä varata rauhottumisaikaa vähintään tunti ennen iltapesuja, muuten meno on liian raisua eikä uni tule taatusti kovin helpolla.

Vierailija
4/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin sitten puoli tuntia tai tunnin pidempään.

Vierailija
5/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus ois kyl olla sängyssä klo 20 jälkeen.

Vierailija
6/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään sisään. Joskus jopa jo klo 18.

Silloin pitää tulla aikaisemmin jos on kylpy/saunailta. Yritän että lapset olisivat sängyssä jo klo 20.

pe ja la saavat olla klo 20 asti ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumassa viimeistään 20.30 eli kotona mielellään jo viimeistään 19.30 että ehtii meininki rauhoittua ennen iltatoimia.

Vierailija
8/8 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin komentaisin hakijan lähtemään kotiin. 19:30 on jo aika ruveta suunnittelemaan iltatoimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi