Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako kukaan äkkiseltään sanoa, milloin maksetaan KELAN asumistuki ja äitiyspäiväraha?

Vierailija
27.06.2006 |

Oliko loppukuusta vai kuun alkupuolella?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksetaan kait la:n mukaan eli vissiin samoihin aikoihin kun on la. Mulla ainakin näin: la olleet kuun alkupuolella ja ä-päiväraha maksettu samoihin aikoihin aina kuusta, riippuen tietysti onko pankkipäivä vai ei eli jos se osuu viikonlopulle niin aiemmin.

Vierailija
2/3 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suoraan sen mukaankaan mene!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudet on erimittaisia siksi eräpäivä saattaa siirtyä alku tai loppukuulle. Viimeinen erä tietysti maksetaan silloin kuin äitiysloma loppuu eikä sitä tarvitse jäädä odottamaan esim kahta viikkoa.