Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missa teidan miehenne kuljettavat lompakkoaan, avaimiaan jne. tallaisilla helteilla? Haluaisin jotain kivoja vinkkeja housuntaskujen lisaksi. Inhan nakoista nimittain.

Vierailija
08.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten farkkujen sivutaskuissa tai kädessä.



On muuten ällöä, jos reisitaskut on tungettu täyteen tavaraa. Tai jos paksu lompakko pullottaa takataskusta. Yäk.

Vierailija
2/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anssa oli hauska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shortseissa/highwaterhousuissa reisitaskut. Kuka pitää farkkuja helteellä?!? Lompakko ja puhelin on sen verran pienet, ettei mitään " pullottamista" housuissa näy.

Vierailija
4/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noihin taskuihin avaimet ja pankkikortti mahtuu, eikä näytä täydeltä. Tuon tyylisiä sortseja mies on käyttänyt koko kesän, tykkää niistä itse kovasti.

Vierailija
5/5 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lompsa takataskussa. ei todellakaan haluu pistää kamojaan mun käsilaukkuun