Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen raskaana ja pelannyt hirveasti etta kaikki ei ole ihan ok, etta tama raskaus on tuulimuna tai jotain...johtuen siita etta taman raskauden alku on ollut todella epaselvaa!
14.08.2006 |
Tänään käytiin sit ultrassa ja siellähän se vauveli vilkutteli! Viikkojakin oli jo 12+1.... Olen niin onnellinen!=)
Kommentit (2)
Mistä päin olet 3? Minä olen Jyväskylän maalaiskunnasta. Meillä kunnalliseen terveydenhuoltoon kuuluu alkuraskauden ultra.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sydänäänet kuuluivat viime viikolla neuvolassa.
Ultra-ajasta ei kyllä kukaan ole vielä puhunut mitään. Olen ymmärtänyt, että ekaan ultraan pääsee julkisella puolella vasta noin rv20 paikkeilla?