Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan menossa kesälomareissuun Vierumäelle? ov
27.06.2006 |
Tai ollut joskus muulloin ko. paikassa?
Mitä tykkäsit ja onko siellä mitään pienille lapsille?
Kommentit (2)
ja nuo meidän nappulat on 3.5v ja 1.5v, ja juuri jotain eläimiä ja uimarantaa ja leikkikenttää kaipailin :-)
-ap-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuinka pienille?
Vieksa on meidän ulkoilupaikka, leikkipaikka, uimapaikka... asutaan lähellä ja minä pidän paikasta kovasti. Myös lapsille on kaikenlaista puuhaa riittänyt (issikoita, leikkejä, pelejä, uintia, metsäretkiä...). Lapset 3 ja 5.