Mä olen varmaan tosi ahdasmielinen
suutuin miehelleni, ollaan menos juhliin, kuulin että sinne on tilattu strippari, ja kielsin mestäni sit kans katsomasta sitä...
eihän hän sitä oo tilannu sinne, ei siis hänen vika
Kommentit (12)
Et kuitenkaan voi kieltää aikuista ihmistä. Hän itse tekee valintansa, katsooko vai ei.
Katsotte yhdessä ja nautitte molemmat näkemästänne!
Jos on, eikä ole holhouksessa, niin mikä sinä olet kieltämään? Ei papin aamen tarkoita omistusoikeutta toiseen ihmiseen!
Vierailija:
Jos on, eikä ole holhouksessa, niin mikä sinä olet kieltämään? Ei papin aamen tarkoita omistusoikeutta toiseen ihmiseen!
Lähinnä nolotti sen naisen puolesta.
Mistä helvetistä sä edes ton ussari kannan taas repäisit????
ap
ja ihan vähän taidan olla mustasukkainen, myönnän
Joillekin alastomuus ja vähissä vaatteissa oleminen on luonnollista.
Se, että johki tilaisuuteen on järkätty strippari, ei todellakaan tarkoita sitä, että siellä naidaan kimpassa stripparin kanssa. Ja kun mies on nähnyt stripparin, niin hän ei voi sietää vaimoa vaan ottaa avioeron ja lähtee stripparin matkaan.
AP, se on viihdettä, eikä sitä kannata ottaa liian tiukassa pipossa vastaan :)
AP, kiellätkö mieheltäsi pornolehdet/leffat tms? Vai eiks miehesi vaan niitä koskaan katso? Entäs, kun miehesi huomaa hemaisevan seksikkään pörröpään kadulla?
Mua nolotti koko se juttu. Se oli jotenkin niin pimee asetelma, kun jonkun olohuoneessa ihmiset istuu sohvilla ja sitten yksi nainen esittää huonoa tanssia ja kiemurtelee kaikkinen sukkanauhoineen ja pornokaupan alusvaatteineen siinä edessä niiden keittiöntuolin ympärillä. Kyllä todella oli vaivaannuttavaa.
En tiedä, ehkä se oli miehistä sitten upeaa ja nautinnollista.
En mä miestäni kieltäisi menemästä, jos tuo haluaisi.
(Ja olisin pöyristynyt, jos mies katselisi pornoleffaa/lueskelisi pornolehtiä kodissamme. Ehkä minäkin olen siis ahdasmielinen..)
t. se, joka oli ollut juhlissa, joissa oli strippari
Vierailija:
t. se, joka oli ollut juhlissa, joissa oli strippari
voi olla todella kaunista katseltavaa, suorastaan taidetta...!:) Suuressa maailmassa järjestetään jopa strippaus-kisoja joista erityisesti tanko-tanssiminen on uskomattoman upeaa!:)
Mutta minusta stripparit pitäisi jakaa kahteen kastiin, niihin jotka osaavat oikeasti tanssia ja niihin jotka eivät osaa. Jos päätarkoituksena on riisua yleisön edessä vaatteita ja hiukan heiluttaa peppua&tissejä, niin siihen ei paljoa vaadita.
Mutta jos tahtoo tehdä upeita (vimaa ja lihaksia vaativia!) temppuja tangossa, niin se vaatii VUOSIEN harjoittelun ja perusedellytyksenä sen että ihminen on varsin notkea...
Itse en usko, että Suomesta pahemmin löytyy näitä hyviä strippareita, tosin yhden tiedän osallistuneen noihin tanko-tanssin MM-kisoihin, joten hänen on pakko olla varsin hyvä, mutta esiintyykö sitten enää suomessa...? Sillä ainakin Amerikassa näille parhaille strippareille maksetaan maltaita, ja heidän katsotaan olevan enemmän taiteilijoita kun alaston tanssijoita, ja mm. tanko-tanssin MM-kisoissa kilpailijoilla on vaatteet päällä (tosin ei mitkään peittävät...;)
Toinen vaihtoehto on, että katsot miehen kanssa yhdessä ja pidät mölyt mahassasi. Myös juhlien jälkeen.