Lue keskustelun säännöt.
Mua sit harmittaa kun se poika otti ne kalapuikot, soosin ja muusin.
14.01.2009 |
Voi Aaa-Vee parkaa, ei lähteny nälkä sit ollenkaan, kolmella olis lähtenyt mut neljäs oli siis liikaa.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täytyy heti aamusta kipitellä kauppaan ja ostaa kalapuikkoja. Mitenhän ne valmistaisin oisko ehdotuksia.