Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Koska clomit + terot kehiin?
30.12.2009 |
Millaisissa tilanteissa olette nämä lääkkeet saaneet. Meillä yritystä takana pari kuukautta vasta, mutta ovista en ole bongannut eikä menkkoja ole tullut. Perusdiagnoosina PCO. Saanko nyt lääkäriltä kyseiset lääkkeet jo tässä vaiheessa vai onko mun todella yritettävä raskautumista vuosi, ennenkuin näitä irtoaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Mä en usko, että tarvii niin kauan odotella, jos kerran ovulaatiota ei tapahdu. Mene vaikka yksityiselle gynelle, sieltä varmaan saat reseptin ja lähetteen, jos katsoo sen jo aiheelliseksi.
Onnea matkaan ja plussarikasta uutta vuotta! :)