Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lukiluntoutus
30.04.2015 |
Onks kukaan saanut aikuisena lukikuntoutusta neuropsykologilta? Onks vaikea päästä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
On aika vaikea päästä, kelan rahoilla käytännössä mahdotonta, työkkärin rahoilla voi onnistua jos lukiongelmat rajoittaa sun työllistymistä. Omalla rahalla tietysti onnistuu helposti, jos omaa rahaa on, mutta useimmilla tarvitsijoillahan ei ole. Kokeile kysyä työkkäristä ja niilo mäki - instituutista.