Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
ai että on niin hempeetä.
Mä tykkään biisistä, mutta se alku on niin koomista ruikutusta, että mua alkaa aina naurattaa kun kuulen sen. Yksin, ja kylmäkin ja käsi tärisee, saisko sääliä... :D
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi
Mä tykkään biisistä, mutta se alku on niin koomista ruikutusta, että mua alkaa aina naurattaa kun kuulen sen. Yksin, ja kylmäkin ja käsi tärisee, saisko sääliä... :D