Lue keskustelun säännöt.
Tietokoneasiaa, eli onko 250Gt:n ulkoinen kovalevy 99 eurolla halpa? Kannattaako rynnata kauppaan heti aamulla sellaista hakemaan? Kiitos avusta!
08.01.2007 |
Digikuvat ym. tärkeät muistot täyttävät koneen muistia ja tuollainen tarjous osui silmiini päivän lehteä lukiessani... Kaupassa ko. masiinoita 30kpl, siksi pohdinkin kannattaako sinne sitten tosiaan rynnätä!?
Kommentit (3)
kuin yrittää tallentta kaikkia. koskapa ei niitä kaikkia kuitenkaan myöhemmin katsele.
ja yksi ulkoinen tallenne on vain yksi paika jossa tallenteet voivat tuhoutua.
tosin 250 GB on hyvä elokuvien yms suurten tiedostojen tilapästallennukseen.
Halpa on. osta pois
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saat aika tavalla pelkkiä kuvia tallentaa, et ikinä saat ton kokosen kovalevyn täyteen
Ettei olis vähän ylimitoitettu kovalevy pelkille digikuville???
Nyt niitä mun mielestä myydään aika usein jo tuohon hintaan - tai sitten ovat vain syöttejä...