Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko tärkeää: kortisonilääke ekaa kertaa ja tukostaipumus?
21.11.2013 |
Sain nyt ekaa kerta kortisonilääkkeen ja ohjeessa sanotaan jotain trombosyyteistä ja sivuvaikutuksina voi olla tukoksia. Unohdin mainita lääkärille, että mulla on ollut laskimotukos, jonka vuoksi leikkauksissa aina estolääkitys. Nyt pelottaa, että olisiko pitänyt olla ottamatta tuota lääkettä:( Tietääkö joku?
Kommentit (2)
Voiko siis olla riski? En viitsisi turhaan soitella tänään. Jatkuvasti kun on sairaana, tulee syyllinen olo, kun kaikella mutkakkaalla vaivaisi päivystyslääkäriä:/ Jota en kyllä varmaan saisi edes kiinni tänään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Soita lääkärille. Ei kannata ottaa riskiä.