Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi te helsinkiläiset ruuhkautatte
11.10.2013 |
taas ruokakaupan? Ei saanu rauhassa ostoksilla olla illalla. Yleensä perjantai-iltaisin hiljaista, mutta nyt kauhea ryysis ja pieni kauppa täynnä helsinkiläisiä. Pysyisitte siellä Helsingissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tod.näk. sun ei ap tarvis käydä siellä kaupassa ollenkaan, jos me kaupunkilaiset ei ruuhkautettais sitä lomilla. Jos siellä yleensä perjantai-iltaisin kerran hiljaista, tod.näk. se pysyy pystyssä siksi, että helsinkiläiset sen välillä ruuhkauttaa.