Lue keskustelun säännöt.
Muutto
11.10.2013 |
Olen muurramassa ja laitan uuden kodin lattian suojaksi sellaista paksumpaa paperia, voiko sen kiinnittää maalarinteipillä lattiaan, vai jääkö teipistä liimaa? Mikä teippi olisi paras siinä tapauksessa? Kokemuksia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeile maalarinteipillä, ei pitäisi jäädä.