Uskaltaako lentää SAS:lla?
Rahoituskriisissä oleva yhtiö todennäköisesti jättää koneiden huollo tekemättä.
Kommentit (6)
Siis jos nyt puhut fyysisistä riskeistä, eli tippuuko kone tms. niin eiköhän sitä uskalla, tuskinpa mikään on hirveästi muuttunut.
Jos taas puhut taloudellisista riskeistä, eli meneekö konkurssiin ja et saa rahoja takaisin, niin siihen tuskin osaa vastata kukaan, ei tällä palstalla eikä edes siellä SAS:n johdossa.
Itse ehkä välttäisin taloudellisissa riskeissä tätä yhtiötä.
Ovat säästäneet jo pitkään niissä huolloissa. Mä luulen, että jos yhtiö jatkaa, on vain ajan kysymys, koska tulee isompi onnettomuus.
Mä maksan mielummin enemmän - ja lennän toivon mukaan turvallisemmin.
Piripintaan tankatut koneet palaa kuin soihtu jos joku menee vikaan. Saattaa jopa siivet revetä ilmassa kun tankattu vanhoihin romuihin liikaa painoa
joo, eihän niitä koneita voi tankata piripintaan ettei vaan siivet repeä.
Jos yhtiö menee konkurssiin kesken lennon, niin eikai ne nyt sitten sitä enää loppuun asti lennä. Kone sammuu automaattisesti ilmassa ja tippuu suoraan alas. Pilotti saa eropakettina laskuvarjon.
täydessä polttoainelastissa.
Ja ilmaan pääsykin voi olla hankalaa.