miten suhteenne toimii ANOPPI JA MINIÄ
haluaisin aloittaa uuden keskustelun anoppi miniä suhde .
miten teillä menee ja miten usein olette kanssa käymisissä
Kommentit (7)
kynttilän vien haudalle n kerran kuukaudessa, kukat laitan 3x vuodessa.
Miksi miniä on täynnä katkeruutta menneisyydestään ja lykkää koko kakan miehensä perheen päälle.
Suhde saksalaiseen anoppiini oli hyvin vaikea. Olin ev.lut., puhuin väärää kieltä lapsille, kävin töissä, tein vääriä ruokia ja ostin vääriä tavaroita, kalustimme väärin, teimme vääriä matkoja. . . Hän oli hyvin rajoittunut ihminen, hyvin katkera, elämä oli ollut rankkaa, koskaan ei kuulema kiitosta ollut saanut mistään. Hänen kuolemastaan tulee pian 15 vuotta.
Olen itse kiltti anoppi, minusta pitävät sekä miniä että vävy (ja lapseni ja lapsenlapset 😊). En ole mikään sellainen mummi, joka sormia napsauttamalla tulee, mutta ajoissa on melkein kaikesta kyetty sopimaan - ja tietysti äkkilähtöapuakin joskus tulee. Minua arvostetaan, koska annan aikaani, puhun vunukoille suomea, ja näen mitä voi tehdä, kun olen apuna heillä.
Jos anoppini ei osaisi yhdyssanoja, en olisi missään tekemisissä.
Hän osaa neljää kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Opettelisit kirjoittamaan.
Tämä.
jomman kumman kotona. Hoitaa lastamme aina jos tulee joku akuutti tilanne ja ottaa silloin tällöin yökylään.