Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lempparijuomasi=)
31.12.2006 |
Uuden vuoden kunnaiksi kysäisen mitäs te muut noin seurustelumielessä juotte?
Mulla oli ennen vain ja ainoastaan olut, sekin Karhua ja mielellään pullosta. Kesästä lähtien olen alkanut maistella muitakin ja nyt ehdottomaksi ykkössuosikiksi on noussut Kurkon Grape-Omenalonkero=) Siideriä en edelleennkään pysty juomaan, tosin en kaikkia makuja ole maistanut mutta kertokaas te maistelleet lempparijuomanne=)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
light