Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsi lukee lelukuvastoa ja hokasi:
19.10.2011 |
mä oon nähnyt tollasen tornin. Näyttää palapeliä Eiffelin tornista. TOttahan se on: hän on käynyt siellä. Kas kun noin pieni muistaa tuollaista!
Kommentit (4)
tai jossain kirjassa, jonkun tuttavan seinällä tms.?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On käynyt Pariisissa reilu vuosi sitten. Kuvia ei ole katseltu, eli ei ole aktiivisesti pidetty muistissa.
Näki kuvan kaupan seinällä ja sanoi tuolla ollaan käyty. Oli vähän alle 1-v kun käytiin. Kuviakaan ei siinä välissä ko. paikasta oltu katseltu.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäinen? Aika oleellista.