Lue keskustelun säännöt.
Saispa lottovoiton niin vois jäädä kotiin vähäks aikaa, vai pitäskö hankkii lapsi?
Kommentit (2)
mutta tekis mieli olla kotona vielä kun lapset pieniä... =(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"hanki". Mene töihin laiskamato.