Lue keskustelun säännöt.
mainostan ja muu joluhässäkkä...
22.12.2006 |
Onko joku muu huomannut saman kun minä että tänä vuonna on vähemmän tuota julkista jouluhössötystä kaupoissa jne? Ainakaan täällä ei edes joululauluja raikaa ja töllöstäkin tuntuu tulevan aika vähän lahjavinkkejä. Kuuset tulivat keskustaan vasta marraskuun lopulla eikä lokakuulla ollut mitään joulusälää. Parempi näin kun korvat täynnä kulkusia ja muuta rimputusta kun kaupassa käy. Vai oiskohan jotain tekemistä sen uskonnonvapausvaatimuksen kanssa....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla