Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tuli työpaikkaosoitus tänään juuri postissa...

Vierailija
30.08.2010 |

Siihen olisi pitänyt hakea viime perjantaina klo 16.00 mennessä.



Mitä ne työkkärissä sekoilee, eihän mihinkään paikkaan oteta huomioon myähästyneitä hakemuksia. Yritin soittaa työkkärin yhteyshenkilölle, muttei tuo vastaa.



Tuleeko mulle nyt sitten karenssia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan