Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattu mies haluaa tapailla viikottain ilman seksiä?

Vierailija
02.10.2009 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin epämääräinen "suhde" ja mies salailee asioita vaimolta ja sinultakin...

Vierailija
2/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostavat uskollisuutta. Saa sinusta todennäköisesti aikuisen ja älykkään keskustelukumppanin, mutta ei tahdo pettää vaimoaan.



Näin minullekin on käynyt, ja olen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka arvostavat uskollisuutta. Saa sinusta todennäköisesti aikuisen ja älykkään keskustelukumppanin, mutta ei tahdo pettää vaimoaan.

Näin minullekin on käynyt, ja olen mies.

aaltopituudella. "Tapailee" miehen toivomuksesta jotain miestä, eikä itsekään tiedä miksi. Ajattelee ilmeisesti, että naisen kuuluu tehdä niin kuin mies haluaa, tai sitten vain on iloinen, että joku mies haluaa hänestä "jotain".

Ei ainakaan miltään kovin syvälliseltä ystävyydeltä vaikuta :D

Vierailija
4/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa rakastunut. Ei kuitenkaan pysty olemaan uskotontonkaan varsinaisesti. Kuulostaa aika vakavalta.

Vierailija
5/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma on kaveripohjalla niin ei silloin kuulukaan ruveta naimaan.

Vierailija
6/19 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti voi pysytellä ystävinä. Ystävät tekee joskus toisilleen oraalisia palveluksia. Aina tarvittaessa eikä niistä tarvitse kenenkään tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se on kiinnostunu susta vaan kaverimielessä..

ja vittuuks varattuihin edes itse kajoat?

eikö vapaata löydy :)

Vierailija
8/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä, jota saa kotoakin. Ei ole suostunut sanomaan, mitä se "joukin muu" on.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 2 vuotta...ilman seksiä myöskin!?

Vierailija
10/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa sinusta virikkeitä pääkoppaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisilla miespuolisia kavereita ja ystäviä, mikä ap:n tapailun sitten erottaisi tavallisesta kaveruudesta tai ystävyydestä? Miksi se on tapailua?



Ei ymmärrä...

Vierailija
12/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilee autotallinsa salaiseen kopperoon sinusta kuvia ja kirjoittaa niihin "tuhma" ja "likainen". Sitten repii niitä ja tekee jotain muuta samalla.



Miksi itse harrastat moista? Eikö parempaa ole tarjolla, vai saatko niin suurta tyydytystä siitä, että joku varattu on kiinnostunut sinusta edes jossain hämärässä mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen haluaa tapailla vierasta miestä?

Vierailija
14/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän kuvittelee pannessaan vaimoaan sinut tilalle.. hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä päättelen, että en ole pelkkä kaveri. On vaan sitä sorttia joka ei tunteistaan pukahda.



ap

Vierailija
16/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan naisilla miespuolisia kavereita ja ystäviä, mikä ap:n tapailun sitten erottaisi tavallisesta kaveruudesta tai ystävyydestä? Miksi se on tapailua?


Aika ahdistavaa huomata, että jotenkin itsestäänselvästi monen mielestä kaikki, mitä eri sukupuolet voisivat keskenään haluta tehdä, on se paneminen. Mikään muu ei vastakkaisen sukupuolen ihmisessä VOI kiinnostaa.

Mitä ap te teette tapaamisissanne? Juttelette? Nauratte tai murehditte jaettuja asioita? Harrastatte jotain? Kerro nyt vähän lisää, ei aloituksesta vielä saa kuvaa kun puhutaan vain "tapailemisesta"...

Vierailija
17/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns hädässä. kaveripanot on nykyään ihan normijuttu

Vierailija
18/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveripanot on nykyään ihan normijuttu


näitä kolmetoistavuotiaan tason aikanaan saavuttaneita ja sille jääneitä "humoristeja"...

Vierailija
19/19 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh heh kaulusta tiukemmalle heh heh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän