Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syylän jäädytyksestä?

Vierailija
27.09.2009 |

Kaipailisin kokemuksia erityisesti jalkapohjassa olleen syylän jäädytyksestä. Montako kertaa piti jäädyttää, että lähti pois? Vai lähtikö ollenkaan tällä hoidolla? Kuinka pitkään ekan jäädytyksen jälkeen pitää odotella, että jonkinlaista "paranemista" havaittavissa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa meni parantumiseen. Parempi kuin Verruxin.

Vierailija
2/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt ollenkaan. Oli neljä syylää joita oon jäähdytellyt jo muutaman kerran. Seuraavaks lekuriin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt.

Mulla on kans jalassa, ollut jo pari vuotta. Kävin jossain hoitamassa sitä ja sitten sain jotain voidettakin. Käytin loppuun vaikka piti olla vaan kuuri, mutta kun ei tehonnut.

Nyt on muuttunut vielä kovemmaksi.

Miehelläni oli ollut vuosia syylä peukalossa ja kun käytiin vuosi sitten Amerikassa, osti wall-martista syylänpoistoainetta. Hän laittoi 3krt ja syylä hävis.

Tämän jälkeen putkilo hävis, mutta kesällä muutossa se löytyi uudestaan ja mä olen nyt käyttänyt sitä varmaan 3 viikkoa.

Syylä on selvästi pienentynyt, mutta vieläkin on kova. Jos jouluun mennessä...



Tarinan opetus, tee asialle jotain heti.

Vierailija
4/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kanssa on nyt eletty kohta kaks vuotta ja eka jäädytys tehtiin viime viikolla. Ainakaan vielä minkäänlaista parannusta tilanteeseen ei ole havaittavissa... aivan yhtä järjettömän kipeä kävellessä kuin ennenkin. Tuota verruxinia tuli kotona kokeiltua useampaankin kertaan ilman mitään tulosta. Pitää nyt vaan toivoa, että jos tuo edes kerralla tai kahdella tuosta häviäisi



-ap-

Vierailija
5/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäädytettiin viisi kertaa eikä tapahtunut mitään. Nyt työterveyslääkäri antoi jotain litkua taitaa olla samaa kuin verruxin. Pitäis käyttää useita kuukausia.

Jos ei se tehoa niin sitten laittaa lähetteen ihotautilääkärille.

Mulla syyliä 6 jalkapohjissa ja yksi sormessa.

Vierailija
6/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaimmat ihotautilääkärillä. Itse kävin jalkahoitajalla n. 5 jäädytystä ennen tehoa. Sitä ennen kyseistä isoa syylää oli hoidettu vuosia säännöllisesti ilman tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile laittaa ilmastointiteipin pala syylän päälle muutaman viikon ajaksi. Vaihtamaan joutuu toki välillä, mutta periaattessa syylä päällä pitää tuo teipin pala olla koko ajan, jotta tehoaa. En tiedä mikä tuon syylän "kuoleman" aijeuttaa tuolla hoidolla, mutta meillä ainakin on tuottanut tulosta useamman kerran. Mitä pidempään syylä on saanut kasvaa ja mitä kovempi se on sitä kauemmin pitää hoitoa jatkaa. Meilläkin tuota jäädyttämistä on kokeiltu jalkapohjasta huonolla menestyksellä, mutta sormissa se on tehonnut ihan kohtalaisesti.

Vierailija
8/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtenyt ollenkaan. Oli neljä syylää joita oon jäähdytellyt jo muutaman kerran. Seuraavaks lekuriin..

vai missä ihmeen humpuukijäädytyksessä oikein olet käynyt? Mä olen käynyt ihotautilääkärillä joka on poistanut ne kryohoidolla ja kyllä tasan tarkkaan on yksi hoito riittänyt. meilläpäin maksoi noin 70 eur eli vastaanottomaksu plus tstomaksu. Ihan sama hinta, poistaa yhden tai 10 kohdetta (kuten myös esim luomia).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole mikään ihan helppo homma saada tuota syylää pois;( Taidanpa kokeilla tuota "jeesusteippiä" josko se toimisi... on ainakin helppo kotikonsti



-ap-

Vierailija
10/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkapohjassa sekä yksi varpaassa. Kotona yritettiin verruxilla poistaa. Ei tehonnut. Sitten kahden lääkärillä tehdyn jäädytyksen jälkeen lähtivät vihdoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luontaistuotekaupan Osterivinokas tabletteja. Poitsulle lääkäri suositteli niitä ja tepsivät jalkapohjan syyliin parissa viikossa. Aikuisten maun lisäksi, saatavana on myös lapsille sopivaa mansikanmakuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän